Book Møterom Kalender Kurs, seminarer og møter Sitte i et styre?
Meld deg på nyhetsbrev

Kurs i salg- gi kunden en opplevelse!

fargelogo-bredde-780.jpg

Kurset som tilbys er en videreføring av kurset i digitale medier og inneholder følgende;

Målet med kurset er å gjøre ansatte i stand til å forstå kundens behov, før, under og etter salg, og på den måten gi kunden en opplevelse.

MODUL 1: INNFØRING

Presentasjon av bedriftene og egen status, finne egne måleparametre, trender og utvikling, om posisjonering i markedet - bevisstgjøring av egen unikhet.

MODUL 2: KUNDEREISEN - FØR

Hvordan kommunisere med kunden FØR kontakt - digitalt og fysisk. Fokus på egne fortrinn. Hva er den potensielle kundens behov? Salgspunkter. Gruppearbeid.

MODUL 3: KUNDEREISEN - UNDER

Salgsprosessen inkludert merverdi og mersalg. Salgsteknikk. Motivasjon for salg. Praktiske øvelser rundt salgsprosessen.

MODUL 4: KUNDEREISEN - ETTER

Oppfølging etter salg - Relasjonsbyging - Gjenkjøp- Kundeklubber - Kundedatabaser. Mulige oppfølgingsløsninger for deltagerne.

MODUL 5: VERKTØY

Digitale trusler og muligheter - tips og råd. Kreativ markedsføring og salg - eksempler og tips. Rabatter og svinn. Produkter- Marked - Målgrupper - Matriser. Salg tilnæringsdrivende kontra salg til privatpersoner. Hvordan bygge et eget og unikt konsept.

MODUL 6: KUNDEN

Forbrukeratferd. Mennesketyper - Everything DiSC® (et verktøy for adferdsanalyse). Innkjøper'n og Shopper'n

PRAKTISK INFORMASJON

Kurset blir gjennomført på følgende datoer:

13. - 20. og 27. april, samt 4. - 11.- og 18. mai i Valdres Næringshage i "Gnist"

Kl.16.30-20.30

Klikk her for mer informasjon og påmelding

Kursarrangør:Fossekall AS, avd. Lillehammer

For nærmere informasjon om kurset kontakt;

Karianne Borchgrevink, Valdres Næringshage

Mobil: +47 469 045 95

E-post: karianne@valdres-nhage.no

 

 

 

 

 

 

Publisert 18.02.2015